060111




















Hvilken en skal produceres?!

5 kommentarer:

  1. De ser alle sammen virkelig fine ud - men 2'eren gad jeg ret godt have fingrene i :)

    SvarSlet
  2. Hej Nina, super fede ting du har produceret - jeg stemmer på 2 og 4 - men så gerne at de blev implementeret på T-shirts - så har du en køber i mig.

    /Kjartan Annesen
    www.dressedtojazz.dk

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare smukke! Hvis jeg endelig skulle vælge - hvilket jeg helst ikke vil, da de bare er fantastiske allesammen - så er det nok nr. 4 der går med pokalen!
    Ha' en skøn aften.
    Kh. Jane

    SvarSlet
  4. 2 eller 3, eller alle! Du har en award fra meg på min side :)

    SvarSlet
  5. Ihh tak :) kan fortælle at det nok bliver nummer 2 der bliver lavet i første omgang. Hvis der er salg i det så får jeg produceret nogle af de andre derefter

    :) Nina

    SvarSlet