300310
























Jeg er meget stolt af at være i familie med min farfar, Harald Borges! For han var, udover at være en fantastisk farfar, også en rigtig dygtig Kunstner og illustrator. Idag var jeg til åbningen af en ny udstilling
"Genkendelsens glæde" på plakatmuseet i Århus, hvor min farfar var repræsenteret med 6 af hans plakater. Udover at jeg da rendte rundt som det stolte barnebarn og det i sig selv var et hit, må jeg sige at det var en rigtig fantastisk udstilling, med mange af de gamle plakater som må siges at være klassikere idag! Udstillingen varer vidst helt indtil september og jeg kan varmt anbefale at tage et smut forbi hvis man som jeg har en svaghed for gamle plakater.

1 kommentar:

  1. Hejsa - ved ikke om du er en kommentar på et gammelt indlæg, men jeg prøver.
    Jeg er barnebarn af Ernst Borges - Haralds sidste nulevende bror.
    Jeg har surfet rundt på nettet fordi jeg gerne vil købe en af hans plakater, men jeg kan kun finde den med Århus og den er jeg ikke så interesseret i. Har du nogen som helst ide om hvor jeg kunne få fat på f.eks. en af de andre på billedet?
    vh. Stine Borges, stineborges@hotmail.com

    SvarSlet